AKADEMIA MENEDŻERA HANDLOWEGO
Termin:
2019-02-18 - 2019-03-12
Miejsce:
Centrum Konferencyjne WPP, Wrocław, ul. Fabryczna 10 - III pietro
Cena:
2950,00 + 23% VAT
Wykładowcy:
Psycholog, pedagog, trener z 18-letnią praktyką zawodową z zakresu szkoleń:zarządzanie zmianą, ocena pracownicza, treningi dla trenerów wewnętrznych, motywowanie, zarządzanie zespołem, psychologiczne aspekty zarządzania projektem, mediacje i zarządzanie konfliktem, ocena pracownicza, prezentacje; radzenie sobie z trudnym Klientem, komunikacja w zespole i między zespołami.
Trener Biznesu, Trener sprzedaży, Coach, ekspert w zakresie wydobywania potencjału z zasobów ludzkich, budowania synergii współpracy i zarządzania silnymi zespołami. Inspirator codziennego rozwoju osobistego i zawodowego, świadomego życia, odnajdywania poczucia sensu i odważnego łamania „status quo”. Autor programów szkoleniowych dla kadry menadżerskiej wysokiego, średniego szczebla I handlowców. Specjalizuje się w szkoleniach w formie coachingów grupowych - zespołowych, fascylitacji, grywalizacji, prowadzi dla nich warsztaty rozwijające kompetencje zawodowe, inteligencje emocjonalną, umiejętności skutecznej komunikacji w tym obszar pozytywnego wpływu, negocjacji, zarządzania, przywództwa. Jest również autorem wielu artykułów na łamach prasy i w internecie dla menadżerów; „W obecności jest MOC”, „Słowa stają się działaniem”, „Walka Dawida z Goliatem w obecnym biznesie”, „Siła ukryta w słowach uznania”, „Motywacja - pierwsza zasada udanego biznesu” i wiele innych
Informacje
Program
Formularz zgłoszenia

Warsztaty dla menadżerów sprzedaży

 

Przedstawiamy Państwu szkolenie dedykowane dla osób, które zarządzają lub będą zarządzać zespołami sprzedażowymi. To wokół przykładów z tych zespołów zbudowane są przykłady i ćwiczenia omawiane na szkoleniu. Zwiększanie efektywności zespołów sprzedażowych to główny cel czterodniowego cyklu. Nasze warsztaty to 4 dni,  podczas których uczestnicy:

  • nauczą się budować dojrzałe zespoły handlowe;
  • dowiedzą się jak zarządzać zespołami sprzedażowymi w czasach dużych zmian, wysokiej konkurencyjności i chaosu informacyjnego;
  • wzmocnią kompetencje, które gwarantują wzrost efektów sprzedażowych, motywację własną oraz motywację handlowców, wykorzystując sprawdzone i nowoczesne modele zarządzania pracownikami, odpowiedzialnymi za efekt sprzedażowy;
  • dowiedzą się jak mądrze wywierać wpływ na innych ludzi

 

Proponujemy Państwu 32 godziny szkoleniowe, podczas których uczestnicy będą analizowali opisy różnych przypadków; brali udział w aktywnych ćwiczeniach; zabawach i grach, symulacjach rozmów z pracownikami.

 

Cele i korzyści udziału w warsztatach:

 

  • Uczestnicy nabędą praktycznej wiedzy jak wyznaczać i komunikować cele sprzedażowe aby uzyskiwać zaangażowanie handlowców do ich realizacji.
  • Uczestnicy wyeliminują błędy popełniane przez menadżerów, które powodują wypalenie sprzedawców, wysoką rotację i brak efektów sprzedażowych.
  • Uczestnicy zaczną rozwijać i motywować handlowców korzystając ze sprawdzonych modeli kontroli, informacji zwrotnej oraz rozmów rozwojowych.
  • Uczestnicy nabędą większej pewności w roli menadżera, który potrafi dobrze zarządzać potencjałem posiadanych jednostek i całego zespołu handlowego.
  • Uczestnicy poznają zasady wdrażania zmian w swoich zespołach, organizacjach
  • Uczestnicy będą doskonalić umiejętności perswazyjne w pracy ze swoimi zespołami
  • Uczestnicy nauczą się rozwiązywać konflikty w zespole
  • Uczestnicy poznają zasady prowadzenia mediacji w sytuacji konfliktowej w zespole


ORGANIZACJA AKADEMII:

Miejsce i warunki organizacyjne:

Zaplanowana Akademia odbędzie się w Centrum Konferencyjnym WPP, Wrocław, ul. Fabryczna 10.

  • OTREK dostarczy materiały szkoleniowe dla uczestników projektu
  • OTREK zabezpieczy przeprowadzenie zajęć na wysokim poziomie merytorycznym i dydaktycznym.

 

Czas trwania i termin AKADEMII:

Akademia obejmuje 32 godziny dydaktyczne.  Zajęcia odbywają się w cyklach 16 godzinnych realizowanych w ciągu 2 dni w godzinach 09.00 – 16.00

 

Terminy sesji:

I sesja ( poniedziałek – wtorek )18 – 19 lutego 2019 roku

II sesja ( poniedziałek – wtorek )11 – 12  marca  2019 roku

ZGŁOSZENIA:

Zgłoszenie udziału w szkoleniu należy przesłać  najpóźniej na 5 dni przed terminem rozpoczęcia zajęć skanem na maila.

Formularz zgłoszenia do pobrania na stronie www.otrek.com.pl

 

CENA:

Opłata za szkolenie wynosi 2950,00 PLN + 23% VAT i obejmuje:

  • udział w szkoleniu – 32 godziny dydaktyczne,
  • materiały dydaktyczne piśmiennicze,
  • przerwy kawowe,
  • lunch
  • oraz zaświadczenie.

Przy zgłoszeniu 2 i więcej osób udzielamy upustu w wysokości 5% 

 

Możliwość płatności za Akademię w II ratach bez dodatkowych opłat:

  • I rata – 1.950,00 PLN + 23% VAT   – do 08.02. 2019r.
  • II rata – 1.000,00 PLN + 23% VAT – do 10.03. 2019r. 
  •  

Należność za udział w Akademii, prosimy przekazać przelewem, po otrzymaniu potwierdzenia o rozpoczęciu zajęć, na konto: Santander Bank Polska S.A., Nr: 85 1090 2398 0000 0001 1426 1336

 

Kontakt:

Dodatkowych informacji udziela:
Katarzyna Aleksandrowicz, Iwona Orkisz
Tel. 71/ 356 50 89 ; 601 77 14 38
email: szkolenia2@otrek.com.pl; szkolenia@otrek.com.pl

 

POBIERZ OFERTĘ

Tematy spotkań

 

1.    Zarządzanie przez cele sprzedażowe - 8h

 

  • Prawdy i mity o ZPC w sprzedaży
  • Model SMART i opcja SMARTER - wyznaczanie celów w rozmowie indywidualnej
  • 4 etapy w rozwoju potencjału i kompetencji handlowych
  • 4 style wyznaczania celów wg. koncepcji Kena Blancharda

 

2.  Psychologiczne ABC wdrażania zmian w organizacji - 8h

 

  • Wdrażanie zmian w organizacji sprzedażowej – co powinien wiedzieć każdy menadżer?
  • „Wszystko się zmienia?”; „Kto się nie zmienia, ten się cofa???” czy może „Ludzie nie lubią zmian” – o co chodzi w procesie zmiany? Czy ludzie lubią zmiany? –  jak wiedza z zakresu psychologii może pomóc w procesie wdrażania zmian?
  • Informowanie zespołu o zmianach – zasady budowania komunikatów perswazyjnych
  • Trudne sytuacje czy trudni ludzie? – jak poradzić sobie z trudnymi sytuacjami w przekazywaniu informacji o zmianie
  • Schemat rozmowy interwencyjnej – czyli jak rozmawiać z ludźmi, którzy nie chcą zmian?

 

3. Budowanie dojrzałych zespołów sprzedażowych - 4h

 

  • Budowanie kultury współpracy zespołów sprzedażowych
  • Spotkanie z handlowcami - motywujące odprawy
  • Synergia współpracy w zespołach - 5 dysfunkcji zespołu

 

4.    Zarządzanie czasem i organizacją pracy zespołu sprzedażowego - 2h

 

  • Organizacja efektywności zespołu sprzedażowego/biura handlowego
  • 6 poziomów delegowania według potencjału i kompetencji handlowych

 

5.    Coachingowe zarządzanie zespołem handlowców vs „kontrola”- praca rozwojowa z handlowcami - 2h

 

  • Model spotkania rozwojowego z pracownikiem
  • Kontrola efektów sprzedażowych wg. Modelu ZPC
  • Motywująca informacja zwrotna i 12 mądrości menadżera sprzedaży

 

6.  Mediacje i rozwiązywanie konfliktów w zespole pracowniczym  - 8h

 

  • Krzywa konfliktu – czyli dlaczego tak trudno rozwiązuje się konflikty zespole?
  • Problem czy konflikt? – diagnoza sytuacji konfliktowej w zespole
  • Strona? Arbiter? Mediator? – twoja rola w rozwiązywaniu sytuacji konfliktowej i różne strategie rozmowy
  • Proces rozwiązywania konfliktu – jak pomóc zrozumieć ludziom co się dzieje i pomóc znaleźć im rozwiązanie?
  • Narzędziownik” mediotora – jak skutecznie rozmawiać w sytuacji konfliktowej?
  • „Bóg wybacza, wioska nigdy” – czego należy unikać w sytuacji konfliktowej? Błędy popełniane w procesie mediacji i rozwiązywania konfliktów
Dane zostały dodane pomyślnie
imię i nazwisko*
Stanowisko*
Podaj imię
Podaj nazwisko
Dodaj osobę
Nazwa firmy*
Osoba do kontaktu*
Podaj firmę
Podaj osobę kontaktową
adres*
Podaj adres
telefon*
e-mail*
Podaj telefon
Podaj email
Niepoprawny adres email
Zaakceptuj regulamin
Prześlij