POLITYKA JAKOŚCI
06.12.2021
Kluczową wartością firmy, gwarantującą jej sukces i rozwój, jest usatysfakcjonowany klient. Wszystkie nasze działania zmierzają więc do pełnego zadowolenia klientów, poprzez spełnienie ich oczekiwań i wymagań w zakresie oferowanych usług szkoleniowych i doradczych. Utrzymanie wysokiego poziomu tych usług jest możliwe dzięki profesjonalizmowi naszych pracowników, trenerów, konsultantów i ekspertów oraz wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań opartych o najnowsze metody kształcenia osób dorosłych.
Mając na uwadze spełnienie oczekiwań naszych klientów przyjęliśmy w polityce jakości następujące cele:
Powyższe cele chcemy osiągnąć poprzez:
Nadrzędnym celem naszej działalności jest zadowolenie klienta. Dokumentując certyfikatem nasz system jakości, oparty na normach ISO 9001, przekonamy naszych klientów o zaangażowaniu kierownictwa Spółki, pracowników, trenerów, konsultantów i ekspertów w rozwiązywanie problemów klienta, które czynimy z najwyższą starannością i jakością. Kierownictwo Spółki deklaruje osobiste zobowiązanie do spełniania mających zastosowanie wymagań oraz ciągłego doskonalenia wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością.
Zarząd Spółki