Praktyczne warsztaty dla początkujących Administratorów Bezpieczeństwa Informacji
Termin
Miejsce Centrum Konferencyjne WPP
Wrocław 53-609, ul. Fabryczna 10
Cena 1050 zł netto +23% VAT
Wykładowcy
archiwista, ekonomista, z ośmioletnim doświadczeniem w prowadzaniu szkoleń i warsztatów z archiwizacji, ze stosowania i tworzenia indywidualnych normatywów kancelaryjno - archiwalnych, prowadzenia kancelarii, sekretariatu w różnych jednostkach organizacyjnych: urzędy miast , gmin, starostwa, urzędy pracy, placówki oświatowe oraz fundacje. Prowadziła kontrole merytoryczne organizacji archiwów i poprawności stosowania przepisów prawa. Ponadto przeprowadza audyty archiwalne. W latach 2008 – 2015 przeprowadziła samodzielnie 1000 godzin szkoleń. Posiada Certyfikat Trenera 1-go i 2-go stopnia. Wykształcenie kierunkowe, poparte wewnętrznymi szkoleniami organizowanymi przez Naczelną Dyrekcję Archiwów Państwowych. W latach 2008-2010 pracownik Archiwum Państwowego w Szczecinie Oddział w (Płotach) Międzyzdrojach, od 2011r. Archiwista zakładowy w placówce samorządowej

Główne cele szkolenia:


Zapoznanie z podstawowymi obowiązkami wynikającymi z ochrony danych osobowych i tworzenie wzorcowej dokumentacji.

 

Dla kogo:


Dyrektorzy, właściciele jako Administratorzy Danych osobowych, Administrator Bezpieczeństwa Informacji, pracownicy administracyjni przetwarzający dane osobowe

 

Cena za szkolenie:


Opłata za szkolenie wynosi 1050,00 PLN + 23% VAT i obejmuje udział w szkoleniu, materiały dydaktyczne i piśmiennicze, przerwy kawowe, lunch oraz zaświadczenie.

 

 

Szkolenie obejmuje 14 godzin dydaktycznych i realizowane będzie w ciągu 2 dni w godzinach od 9.00 do 15.15.

 

 

Dla dwóch lub więcej osób z jednej firmy - upust 5%

 

 

Opiekun szkolenia:


Katarzyna Aleksandrowicz
tel. 071/ 356 50 89
szkolenia2@otrek.com.pl

Pobierz ofertę

Ramowy plan warsztatu:


• Wyznaczenie ABI-go (Administratora Bezpieczeństwa Informacji) lub funkcja ADO (Administratora Danych Osobowych).
• Zasady tworzenia Polityki Bezpieczeństwa oraz Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym- zapoznanie się ze wzorcowymi normatywami.
• Nadanie upoważnień pracownikom, stażystom, praktykantom, serwisantom itp. oraz ich rejestr- tworzenie upoważnienia imiennego i rejestru do upoważnień.
• Zbiory danych osobowych:
- rejestr jawny-wzór;
- rejestracja w GIODO- wypełnianie zgłoszenia tylko do 24 maja 2018.
• Powierzenie danych osobowych :ADO a Procesor - obligatoryjne elementy umowy powierzenia.
• Sprawdzania - realizacja planów, sprawozdań oraz zbierania informacji - zasady
i druki.
• Zgody na przetwarzanie Danych Osobowych - tworzenie wzorcowej zgody
• Kontrole przeprowadzane przez GIODO - kontrolowane obszary.
• Polityka klucza, czystego biurka, stosowania pamięci przenośnych - środki techniczne
i organizacyjne ochrony danych osobowych w jednostce organizacyjnej.
• Potencjalne zagrożenia bezpieczeństwa danych - wstęp do analizy ryzyka:
Zagrożenia miejsc przetwarzania danych,
Zagrożenia związane z przetwarzaniem danych papierowych,
Zagrożenia związane z przetwarzaniem danych elektronicznych.
• Opinie i wnioski GIODO w zakresie m. in.: monitoringu, wizerunku, kserowania dowodów osobistych, linii papilarnych, współpracy z Rzecznikiem Praw Dziecka, Państwową Inspekcją Pracy.

Osoby zgłaszane:
Imię i Nazwisko:
Stanowisko:
Dane kontaktowe:
Nazwa firmy:

Adres:

Telefon:

E-mail:

Osoba do kontaktu:

Całkowity koszt szkolenia dla osoby/osób to zł netto +23% VAT.
Przyznano rabat w wysokości: 0% wartości szkolenia.
Przepisz kod z obrazka:





E-mail adresata:

Treść wiadomości:

tel. (+48/71) 356 50 89-91 - szkolenia@otrek.com.pl
strony internetowe Wałbrzych www.hm.pl | gdzie kupić hosting www.hb.pl
Szkolenia Wrocław - Szkolenia menedżerskie Wrocław - Szkolenia handlowe Wrocław - pozycjonowanie Jelenia Góra
Mapa strony